Miben tudunk Önnek segíteni biztosításainak ügyintézésében?
Meglévõ biztosítások felülvizsgálata
Jelenlegi biztosításaikat cégünk áttanulmányozza, ellenõrzi, és javaslatot tesz azok módosítására-amennyiben szükség van rá. Természetesen felülvizsgáljuk azt is, hogy az összes szükséges fedezettel rendelkeznek e- illetve nem fizetnek felesleges fedezetekért.
Felmérjük, hogy tevékenységüknek megfelelõen az összes szükséges biztosítással rendelkeznek e, illetve vállalkozásuk vagyona, értékei, felelõssége megfelelõen biztosítva van. Szükség esetén a biztosítandó vagyonérték megállapításában segítséget nyújtunk.
Amennyiben a felülvizsgálat,igényfelmérés vagy külön megbízói igény esetén a meglévõ vagy új biztosítások versenyeztetése szükséges, cégünk az Önök igényei szerint az adott módozatnál számításba jöhetõ összes biztosítótól bekéri az ajánlatokat.
Biztosító váltás csak évfordulókor lehetséges- azonban amennyiben nem most van az adott szerzõdés évfordulója, cégünk segítséget nyújthat a jelenlegi szerzõdés átdolgozásában is.
A versenyeztetés során kapott ajánlatokat cégünk összehasonlítja, és részletes értékelést nyújt azok különbségeirõl-(díj, feltétel, fedezetek), illetve javaslatot tesz arra, hogy vállalkozásuk számára melyik ajánlat lenne a megfelelõbb- amennyiben szükséges, az ajánlat további javasolt módosításaira is felhívjuk a figyelmüket.
Szerzõdéskötés adminisztrációja
Megfelelõ ajánlat kiválasztása esetén cégünk segítséget nyújt a szerzõdéskötésben- ellenõrzi a biztosító, és az Önök által is kitöltött ajánlatot- majd a biztosítóba történõ beküldés után figyelemmel kiséri annak befogadását, rögzítését, dokumentumok idõben történõ elkészítését. A biztosító által kiállított dokumentumokat ( fedezetigazolás, számla, kötvény, stb.) munkatársaink ellenõrzik- amennyiben hibát találnak, azt jelzik a biztosító felé- ellenõrzik annak javításának megtörténtét.
Szerzõdés módosítások, változások adminsztrációja-a biztosító által kiállított dokumentumok ellenõrzése
Kérésüknek megfelelõen a szerzõdésen a szükséges módosításokat intézzük a biztosítóval- ellenõrizzük,hogy a biztosító végrehajtotta e azokat a szerzõdésen, illetve hogy annak megfelelõen állította ki az új biztosítási dokumentumokat.
Aktuális jogszabályok,biztosítási módozati változások nyomonkövetése-tájékoztatás, szükséges változtatások megtétele
Biztosításaikat érintõ jogszabály, biztosítási feltétel változásokat naprakészen követjük- amennyiben ezek változásaiból adódóan a biztosítási szerzõdésükön módosításokat kell eszközölni- azt jelezzük Önök felé.
Díjfizetés nyomonkövetése- díjelmaradás esetén emlékeztetõ kiküldése
Cégünk minden hónapban végigellenõrzi a biztosítóknál az intervenciós listákat- amennyiben az Önök szerzõdését is tartalmazza, értesítõt küldünk ki
Évforduló elõtti tájékoztatás, adategyeztetés, igény szerint versenyeztetés
Szerzõdéseik biztosítási évfordulója elõtt értesítõt küldünk ki, mely szükség szerinti adatbekérést, illetve évfordulós tájékoztatást tartalmaz. A biztosítási szerzõdések versenyeztetését ügyféligényre végezzük- alap esetben cégünk önállóan, kérés nélkül nem indít ajánlatkéréseket.
Biztosítási igények teljeskörû kiszolgálása
Irodánk minden biztosítással kapcsolatos igényüknek megpróbál eleget tenni. Legyen az akár a napi ügyintézés- akár különleges biztosítási igények, kollégáink készségesen állnak rendelkezésükre.
Kárrendezésben segítségnyújtás
Segítséget tudunk nyújtani káresemény esetén az alábbiakban ( a teljesség igénye nélkül):
- kárigény felmérés
- kárbejelentés
- kárdokumentumok adminisztrációja, ellenõrzése
- biztosítói kárügyintézés folyamatának ellenõrizése - biztosítói igények teljesítése az ügyfél segítségével
- szakértõk bevonásában történõ segítség
- kárkifizetés, kárösszeg ellenõrzése
vissza