Mit várnak a biztosítók 2010-től?
Mit várnak a biztosítók 2010-től? A magyar pénzügyi szektor számára nem kis izgalmakat hozó 2009-es esztendő végén a nyolc legnagyobb magyarországi biztosító első embere felkérést kapott, hogy értékelje a mögöttünk álló esztendőt és adjon előrejelzést 2010-re vonatkozóan. A nyolc vezérigazgató mindegyike az alábbi három kérdésre válaszolt:

1. Mi a válság legnagyobb tanulsága az Ön által vezetett biztosító és a magyar biztosítási szektor számára?

2. Miben fog eltérni 2010 az előző évtől a társaság és a magyar biztosítási szektor számára?

3. Mire számít 2010-ben a társaság és a magyar biztosítási szektor eredményessége, díjbevételei és értékesítései szempontjából?

Kisbenedek Péter, Allianz, a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) elnöke

1. A válság tanulsága: "Véget ért az "aranykor" az elmúlt évben - tízévnyi folyamatos növekedés után 2008-ban enyhén csökkent a biztosítási ágazat bevétele, és a tendencia 2009-ben is folytatódott. A következő időben jelentős átrendeződések várhatóak a piacon attól függően, hogy ki milyen megoldásokat talál a pénzügyi válság hatásainak kezelésére. Azonban a megváltozott helyzethez alkalmazkodni kell! A befektetési termékek iránti kereslet visszaesése mögött az egyik ok az, hogy az embereknek egyre kevesebb a befektetni való tőkéjük. A másik, hogy jelen körülmények között többen mondják fel a lejárati idő előtt biztosításaikat, hogy pénzhez jussanak. Az is új fejlemény, hogy a tőkepiaci turbulencia miatt sokan elfordultak a unit-linked konstrukcióktól."

2. Ami változik: "A következő években elsősorban a klasszikus - a válság negatív hatásait enyhítő - biztosítási termékek iránt növekedhet a kereslet. Ugyanakkor felerősödik majd a kockázati biztosítások (élet- és vagyon) iránti igény, ami részben ellensúlyozhatja a befektetési jellegű életbiztosítások drámai visszaesését. Legfrissebb csomagjában a kormány megnyirbálta az szja-kedvezményeket, aminek következtében jövőre megszűnik az életbiztosításokhoz kapcsolódó adókedvezmény is, ugyanis a megtakarítások ösztönzésével foglalkozó törvényjavaslatban a kedvezményre jogosult befektetési formák között az élet-és nyugdíjbiztosítások a biztosítók többszöri javaslata ellenére sem szerepeltek. Ez nem féltétlenül okos lépés, amikor nem csak Magyarországon, hanem Európában másutt is megnőtt az öngondoskodás jelentősége, mert a szociális rendszerek hosszú távon képtelenek megteremteni az egyének nyugdíjbiztonságát. Efféle restriktív intézkedést hozni az öngondoskodás, az életbiztosítás támogatásának visszavonására nem vall hosszú távú gondolkodásra. A biztosítók szerint a rendelkezéssel a biztosítási befektetések kárára sérül a verseny-semlegesség és a versenyegyenlőség, sőt, az eddigi biztosítási befektetéseket is más instrumentumok felé irányítja."

3. Mit hoz 2010? "2010-ben remélhetőleg megkezdődik a válság miatt némileg zilálódott piac konszolidációja. Ezért úgy gondolom, hogy egy - várhatóan két-három éves - konszolidációs időszakot követően újra növekedés várható az ágazatban, mivel Magyarország még mindig az alulbiztosított országok közé tartozik. Egy fejletlen piac jellemző módon kezdetben a nem-élet üzletágban mutat növekedést, és csak ezután jön az életbiztosítás. Közép- és Kelet-Európa viszont mind a két üzletágban hatalmas lemaradásban van a fejlett országokhoz képest, van tehát lehetőség a növekedésre. Jelenleg egy átlagos magyar háztartás sokkal kevesebb féle biztosítással rendelkezik, és jövedelme lényegesen kisebb százalékát költi biztosításra, mint egy nyugat-európai háztartás. Fontos előrelépés lesz 2010-ben a Teljes Költség Mutató (TKM) bevezetése, amely több irányból is tisztíthatja a képet a biztosítási szektorban, azaz segít abban, hogy az ügyfélorientált termékek részesedése növekedjen a piacon. Egyrészt a fogyasztói igények várhatóan az alacsonyabb költségszintű termékek / szereplők irányába mozdulnak majd, így a kiugróan magas költségszintű termékek kiesnek. Rövid távon - piacszerzési céllal - ugyan elképzelhető a költségek "bújtatása", de ez hosszútávon nem finanszírozható. Ez tendenciájában elindíthat egy valós átlagköltség-csökkenést, ami meggyorsítja a piac fejlődése által előbb utóbb mindenképpen szükséges versenyképességi fejlődést. Másrészt, a rövidebb tartamú szerződéseknél nagyobb lesz a mutató értéke, így az sem kizárt, hogy a hosszabb futamidők felé tolódik el a piaci átlagtartam. Ez mindenképpen előnyös lenne, hiszen Magyarországon a hosszú távú megtakarítások piacán óriási fejlődési lehetőség van. A TKM bevezetése reményeink szerint egy kapunyitás az ügyfelek felé. A biztosítási szakma hisz abban, hogy a versenyképes termékek további térnyerése növeli a piac méretét, és ezáltal összességében mind volumenben mind profitban segíti a szektor fejlődését."
 

Pálvölgyi Mátyás, Generali-Providencia

1. A válság tanulsága: "Úgy vélem, hogy a biztosítókat érő hatások közül a leglényegesebb az a hatás, amelyet az ügyfelek szenvedtek el a pénzügyi válság kapcsán, és amely a befektetések és a rendelkezésükre álló anyagi javak tekintetében hatást gyakorol a biztosítókra is. Vagyis, amikor az ügyfél nehezebb gazdasági körülmények közé kerül, és hozzá kell nyúlnia a megtakarításaihoz, nyilván a befektetési portfóliójához nyúl. Ennek sok esetben egyik eleme a biztosítás, és ennek visszavásárlása - rövid távon - megoldás lehet az ügyfél számára. Statisztikáink egyértelműen mutatják: az elmúlt időszakban a visszavásárlási volumen megnőtt, és így 2009-ben - először a rendszerváltás óta - a Generalinál negatív az életbiztosítási állományváltozás. Az új biztosításkötések volumene nem képes pótolni a megszűnő szerződések volumenét. Ez a legnagyobb hatás, amely biztosítónkat érte, hiszen a vagyonbiztosítások volumene, ha csökkenő tendenciával is, de növekedést mutat. A növekedési ütem azonban minden üzletágban csökken. Munkatársaimmal együtt vallom, hogy ebben a nehéz helyzetben, sőt, ma bizonyos területeken még markánsabban előtérbe kerül a biztosítás, mint társadalmi szükséglet, illetve a biztosítók megbízható működése. Ügyfeleink számára ezért különösen megnyugtató, hogy szolvencia mutatóink továbbra is messze a nemzetközi elvárások felett vannak, tőkeerőnk megkérdőjelezhetetlen és rendszereink stabilak.

A válság egyúttal lehetőség is, hiszen a nehezebb helyzetet az erősek, az intelligensek, az alkalmazkodók tudják jól átvészelni. Az a véleményem tehát, hogy egyfajta szelektálódásra kerül sor. A válság mértéke és időtartama egyelőre még megjósolhatatlan, de az biztos, hogy az erőseknek is nagyobb erőfeszítéseket kell tenni. Leginkább új ötletekkel, kreativitással lehet majd a nehéz helyzetben is előbbre jutni.

2. Ami változik: "Negatív hatása lesz az életbiztosítási adókedvezményének eltörlésének. Véleményem szerint, amikor nemcsak a magyar társadalom szomjazza a hosszú távú öngondoskodást, hanem Európa keleti felének jó néhány országa, mert a szociális rendszerek hosszú távon képtelenek megteremteni az egyének nyugdíjbiztonságát, akkor egy restriktív intézkedést hozni az öngondoskodás tekintetében, nem igazán hosszú távú gondolkodásra vall. Nem tartom társadalombarát intézkedésnek, különösen nem közép- és hosszú távon. Bízom abban, hogy nagyon hamar vissza fog térni egy olyan állapot, amikor az öngondoskodást intézményesen támogatni lehet.

Megváltozott a kgfb jogszabály is, január elsejétől a biztosítási évforduló a szerződéskötés napja lesz, ez azonban, mint tudjuk, nem jelenti azt, hogy azonnal megszűnik az év végi kampány, de az október végi egységes díjhirdetés megmarad. Úgy vélem, hogy sok tekintetben az ügyfelek számára átláthatóbb lesz a rendszer, például az évforduló előtt 50 nappal a biztosító köteles lesz értesíteni ügyfeleit biztosításuk lejártáról, illetve a következő évre vonatkozó tarifáról. A társaságok helytállási kötelezettsége a személyi sérülések esetében növekszik és lesz központi kártörténeti kárnyilvántartás is. Egyre népszerűbbek lesznek az online biztosításkötések a Generalinál és további bővülést várok a Genertel direkt biztosítási szolgáltatásait igénybevevők tekintetében is, ahol a szolgáltatási portfólió bővülése várható."

3. Mit hoz 2010? "Nagy változás, hogy 2010 januárjától bevezetjük a TKM-et, a teljes költségmutatót, amely az ügyfelek számára elsősorban a befektetéshez kötött (unit-linked) életbiztosítások összehasonlíthatóságát hivatott erősíteni. Ez természetesen komoly versenyt teremthet majd a biztosítási piacon. Jelentős előrelépésnek gondolom, hogy a biztosítási szakma a saját kezébe vette az irányítást, és egy újfajta önszabályozással teremt átláthatóságot ügyfelei érdekében. A TKM-mel a rendkívül bonyolult és átláthatatlan befektetési termékek jóval összehasonlíthatóbbá válnak. Egyre nagyobb szerepe van napjainkban a transzparenciának és a fogyasztóvédelemnek, az ügyfelek megfelelő tájékoztatásának.
A gépjármű biztosítások tekintetében elmondható, hogy az új biztosításkötések átlagdíja nominálisan, az egész állomány átlagdíja pedig reálértéken csökken. A kötelező és a casco biztosítások közötti árközelítés ma már egyértelműen tapasztalható jelenség. A nyugat-európai tapasztalatok is azt mutatják, hogy a kötelező biztosítás díja fog közeledni a casco biztosításhoz hosszú távon. Hogy ez melyik évben fog bekövetkezni, azt nem tudom megjósolni, de a realitások rákényszerítik a piaci szereplőket erre. A hazai biztosítók megtérülési ár alatt nem lesznek képesek kereszt-finanszírozni a kötelező biztosítást, bármennyire is ígéretesnek tűnik az keresztértékesítési szempontokból."
 

Zatykó Péter, Aegon

1. A válság tanulsága: "Inkább több fontos tanulságot látok: az életbiztosítások nem kevésbé kockázatosak, mint a nem-életbiztosítások, egy pénzügyi válság hatása felér egy kisebb földrengéssel; a megtakarítások mellet a kockázati fedezetek is súlyponti szerepet kell kapjanak; több lábon állás termék és értékesítési csatornák szempontjából hangsúlyozott előnyt jelent; folytatódott a jutalékverseny a közvetítői piacon és erősödött az árverseny a nem-élet biztosítások piacán; az ügyfélérdek védelme a rossz befektetési döntésektől való védelmet is jelenti - akit sikerült visszatartani, hogy ijedtében vissza ne vásárolja életbiztosítását, annak a portfoliója nagyjából rendeződött, aki a kiszállt, az jelentős veszteségeket realizált; illetve nagy a kockázata az adóelőny és a kamatkülönbözet kihasználására eladott kombinált termékeknek. Nem minden ügyfélkörnek és nem minden élethelyzetben értékesíthető!"

2. Ami változik: "Gyengélkedő élet piac, élesebb verseny, szigorúbb ügyfél-érdekvédelem. A válság rá kellett, hogy döbbentsen minket: a korábbinál jóval nagyobb felelősség terhel bennünket, biztosítói termékfejlesztőket. Önkritikusan el kell ugyanis ismernünk, hogy korábban a biztosítók előszeretettel adtak el olyan termékeket, amelyekben a befektetési döntések felelősségét az ügyfelek vállára helyzeték. Tudomásul kell vennünk, hogy az ügyfelek többsége nem rendelkezik elégséges pénzügyi ismerettel ahhoz, hogy saját megtakarításait megfelelően kezelje. Ez így tovább nem mehet: valódi partnerséget kell kiépíteni az ügyfél és a biztosító között - még azzal a "nehezítéssel" is, hogy ma már a legtöbb esetben a két szerződő fél egy közvetítőn - alkuszon, többes ügynökön - keresztül kapcsolódik csak egymáshoz. Az ügyfélkiszolgálás, az ügyfélmegtartás kell, hogy az új cél legyen a piacon, ez pedig csak a bizalom, a felelős (ügyfél) döntés-előkészítés révén valósítható meg. Ez lehet 2010 új kihívása."

3. Mit hoz 2010? "Csökkenő díjbevételre számítok mindkét ágazatban. A nem-élet oldalon a vállalati vagyonbiztosítások takarékosság miatt, valamint ha az építőipar nem indul be - és ennek még nem látom jelét - az építés-szerelés biztosítások hiánya jelentkezik. A GFB árverseny több milliárddal csökkenő piaci díjbevételt jelent. Az élet oldalon a folyamatos díjú termelés nem feltétlenül ellensúlyozza majd a lejáratok, törlések és visszavásárlások volumenét, de egy kedvezőbb befektetési környezetben az egyszeri díjas biztosítások növekedhetnek, igaz egy mélypontról. Kérdéses, hogy az adójogszabályok változása mekkora hatással lesz az életbiztosítások értékesítésére. Eredményesség szempontjából a nem-élet kárhányadok jelentős romlására nem számítok, de viharokat nem zárhatunk ki. A baleseti statisztikák javulnak, bár a személyi kárkifizetések fajlagosan nőnek. Élet oldalon a befektetési hozamok lesznek a döntőek és a törlések alakulása. Költségtakarékos évek elé nézünk. Összességében stagnáló nyereségességre számítok szektor szinten."
 

Yann Ménétrier, Groupama-Garancia

1. A válság tanulsága: "Általánosságban véve az egyik legnagyobb tanulság az, hogy Európában a biztosítási szektor jobban ellenállt a pénzügyi válságnak, mint a bankszektor, valószínűleg azért, mert hozzá van szokva ahhoz, hogy tevékenységei irányításában a közép- és hosszú távú megközelítés legyen a meghatározó. A Groupama csoport és azon belül is társaságunk számára a válság a maga intenzitásával azt mutatta meg, hogy a technikai egyensúlyok megfelelő kezelése továbbra is a biztosítási szakma első számú elvárása, és hogy a kockázatkezelés olyan stratégiai funkcióvá válik, amit a jövőben tovább kell erősíteni. Végül pedig, hogy a nehéz környezet ellenére is sikerült végrehajtanunk, mégpedig a tervezett határidőn belül, a magunk számára megfogalmazott integrációs tervünket. Miért? Azért mert a célkitűzés is, és az ahhoz vezető "útiterv" is világos volt, és mert valamennyi munkatársunk tudta magát mozgósítani a közös cél érdekében."

2. Ami változik: "Általánosságban véve a GDP csökkenésének a lassulása (kb. -1 százalék a 2009-es -6,7 százalékhoz képest), és az infláció további mérséklődése két fontos pozitív jel a magyar gazdaság jövőjével kapcsolatban. A nem-életbiztosításokat tekintve, a gépjármű biztosítás reformja - ami számos nyugat-európai országban érvényben lévő szabályozás irányába jelent elmozdulást - jelentős, és igen hasznos változás lesz a szektor számára, mivel hosszú távú hatása lesz a biztosítási szakma működési feltételeire. Ugyanakkor az életbiztosítási megtakarítások tekintetében a kapcsolódó adókedvezmények eltörlésére vonatkozó intézkedések, és általában véve a hosszú távú megtakarítások számára kedvezőbb helyzetet teremtő rendelkezések hiánya két olyan tényező, amelyek nem fogják elősegíteni a háztartások megtakarításának növekedését, miközben erre a gazdaságnak nagy szüksége lenne. Végül, az utolsó fontos megemlítendő dolog a fogyasztók tájékoztatására irányuló elvárások megerősítése a unit-linked termékek vonatkozásában, például a TKM bevezetésével, mely a piac mind teljesebb körű átláthatóságának az irányába hat."

3. Mit hoz 2010? "Véleményem szerint a biztosítási szektor nyereségessége várhatóan stagnálni, vagy inkább csökkenni fog a gépjármű biztosítási piac eredményeinek romlása miatt, valamint azért is, mert a háztartások és a vállalkozások is egyre kevesebb biztosítást kötnek a gazdasági nehézségek és a növekvő kárhányadok miatt. Ami a Groupama Garanciát illeti, tavasszal meghatároztuk a hároméves fejlesztési tervünket, ami egyszerre felel meg a növekedés és a nyereségesség elvárásának. A nem-élet biztosítások terén 2010-ben legalább olyan mértékben tervezünk növekedni, mint a piac, míg életbiztosítások terén a piaci átlagot meghaladó mértékben. Nagy hangsúlyt helyezünk a termékeink minőségének és a szolgáltatás színvonalának a fejlesztésére annak érdekében, hogy meglévő ügyfeleink igényeinek mind nagyobb mértékben tudjuk megfelelni, sőt, hogy új ügyfeleket is szerezni tudjunk. Eredményesség szempontjából célunk az, hogy a pénzügyi piacokon tapasztalható visszaesések ellenére is megtartsuk a 2009-ben elért eredményszintet."

A válaszadók sorrendjét társaságuk 2010 első felében elért biztosítási díjbevételének sorrendje adta.
 

Martijn Gribnau, ING

1. A válság tanulsága: "Fontos, hogy elfogadjuk a válság tényét és idejében cselekedjünk, ami segít abban, hogy ne reagáljuk túl a helyzetet és elkerüljük a pánikot. Nyugodtan, hideg fejjel szabad csak a válságra reagálni. Semmilyen krízis nem lehet ok arra, hogy felhagyjunk a befektetetési tevékenységgel, és ne fejlődjünk tovább. A legrosszabb dolog, amit egy biztosító tehet, hogy nem fektet be válság idején. Meg kell húzni a nadrágszíjat, figyelni kell a költségeket, de semmiképp sem szabad gátat vetni a fejlesztéseknek, az egyszerű költségcsökkentések sohasem stratégiai döntések. Válság idején hosszú útra induló tengerészként kell cselekednünk, vagyis a hosszú távú célokra kell koncentrálnunk, anélkül, hogy szem elől veszítenénk a sarkcsillagot. Az előttünk elterülő tengert vizsgálnunk kell, hogy a hajó előtt tornyosuló zátonyok és sziklák között biztonsággal elnavigáljunk. Az ING idejében ismerte fel a válságot, időben cselekedtünk, és jelentősebb megszorítások nélkül, megfelelő és jól ütemezett költségcsökkentéssel reagáltunk. Mindeközben a jövőbe is fektettünk. Végül, de nem utolsó sorban, az ügyfelek megtartása fontosabb ilyenkor, mint valaha."

2. Ami változik: "Mi továbbra is a 2008-ban lefektetett hosszú távú terveinket kívánjuk teljesíteni, amelyeket már a válságkörülményekhez finomhangoltunk. Továbbfejlesztjük ügynökhálózatunkat és erősítjük többcsatornás értékesítésünket. Az ügyfél szempontjából történő egyszerűsítésre és optimalizációra fogunk fókuszálni a folyamatok során, hogy az ügyfelek életét könnyebbé tegyük."

3. Mit hoz 2010? "A piac fel fog ébredni a válságból, mi pedig növekedni fogunk, mégpedig kétszámjegyű ütemben, ami az új szerzéseket illeti. Fenntartjuk nagyon jó ügyfélmegtartási számainkat is, s e kettő az életbiztosítási piacon meglévő piacvezetői pozíciónk erősödéséhez vezet majd."
 

Othmar Michl, Uniqa

1. A válság tanulsága: "Nagy jelentőségre tettek szert a biztosítástechnikai eredmények, amelyeket ma kiemelten figyelünk. A vagyonbiztosítások területén rendkívül volatilisek lettek ezek, ám ebben stabilizálódnunk kell."

2. Ami változik: "Elsősorban abban bízunk, hogy átlag feletti eredményeink az életbiztosítási és egészségbiztosítási területen 2010-ben tovább fognak javulni."

3. Mit hoz 2010? "Közel százezer darabos növekedést várunk a tehergépjármű-biztosítási területen. Az átlagdíjak ma már nagyon alacsonyak, s a károk alakulása fogja eldönteni, vajon kielégítő szintűek-e. Remény van rá, hogy a reálgazdaság a foglalkoztatási adatokkal együtt ismét növekszik, ami a biztosítási szakma számára jobb gazdasági háttért jelenthet."
 

Luc Cools, K&H Biztosító

1. A válság tanulsága: "Kiderült, hogy a biztosítási szektort kevésbé érintette a pénzügy válság, mint a bankszektort. Azt a védelmet, amit egy jól felépített biztosító kínál a számukra, még a nehéz időkben is értékelik az emberek. Ezzel egyidejűleg a lehető legnagyobb értéket várják a pénzükért cserébe, ezért minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk arra, hogy a legjobb termékeket kínáljuk nagyon versenyképes áron."

2. Ami változik: "Nagyon sok múlik majd a gazdasági növekedés beindulásán. A biztosítási termékek értékesítése szempontjából nagyon fontosak a lakás- és gépkocsi-eladások, ebből a szempontból nem várunk gyors fellendülést 2010-ben. Ebben az időszakban is nyerhetnek azonban az ügyfelek, mégpedig a biztosítók között erősödő verseny révén, és az ily módon csökkenő árakból. A biztosítási megtakarítások piaca 2009-ben megrendült, hisz főleg a rövid távú befektetések, döntően a betéti termékek felé fordultak az ügyfelek. Mi már azonban látjuk a kilábalás első jeleit, hisz egyre nő a hosszú távú megtakarításokba áramló pénz mennyisége. A folyamatos díjas megtakarításokban 2010-ben további növekedést várunk, ami az ügyféltudatosság erősödésével és a pénzpiaci bizalom helyreállásával egyidejűleg fog történni."

3. Mit hoz 2010? "Bár 2010-ben stagnálhat a biztosítási piac, saját értékesítéseinket tekintve optimisták vagyunk. Versenyképes áron jó termékeket kínálunk, és még sok kihasználatlan értékesítési lehetőséget látunk. Nagy hangsúlyt fektetünk a saját ügynökeinkkel, banki értékesítésünkkel és bróker partnereinkkel való lehető legjobb együttműködésre. Emellett keményen dolgozunk azon is, hogy folyamatosan javítsunk működési hatékonyságunkat. Az ügyfelek számára ez jobb szolgáltatási minőségben és alacsonyabb termékárakban egyaránt kézzelfogható lesz."

Zsoldos Miklós, Union

1. A válság tanulsága: "A válság az idei évben már minden lényeges biztosítási szegmensre kihatott. 2008 után további csökkenés volt megfigyelhető a nem-életbiztosítások főbb területein is, emellett a folyamatos díjas életbiztosítások piaca is csökkent. A válság másik lényeges hatása, hogy átrendeződés kezdődött meg a biztosításközvetítők piacán. Ezt az átrendeződést az jellemzi, hogy mind a közvetítők és biztosítók, mind a közvetítők és ügyfelek viszonylatában felértékelődtek a minőségi kapcsolatok, valamint a valódi ügyfélkiszolgálás. A biztosítási szektorban is előtérbe került a költséghatékonyság és a folyamatok optimalizálása. Azok a szereplők növelték a versenyképességüket, akik ezeket még a válság előtt, a "felszálló ágban" végrehajtották."

2. Ami változik: "A 2010-es év bizonyos szempontból nehezebb lesz, mint az idei, mert a beinduló árverseny hatására romlanak a profitlehetőségek. A díjbevétel tekintetében a piac a főbb szegmensekben csökkeni fog. Ennek eredményeképp erősödik a verseny az értékesítési csatornákért, a stratégiai szövetségekért és a különféle együttműködésekért. Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy nehezedik a külső környezet, gondolok itt például az életbiztosítások adókörnyezetére."

3. Mit hoz 2010? "Az értékesítés az év második felében várhatóan lassú emelkedés indul. Ennek érdekében az UNION Biztosító oldaláról a ránk jellemző több lábon állás szellemében a rugalmas partnerkapcsolatokat, a minőségi ügyfélkiszolgálást és az innovációt tovább erősítjük."
 

Forrás: www.portfolio.hu